vila sig i form=)

Efter att Chaplin har gått från samlad skritt till samlad trav sen ner till samlad skritt och upp till samlad trav igen..så är jag mer än nöjd!
Max har gått med på att jobba, börjat trampa under sig...sist började han trava av sig själv för att verkligen ville visa hur fint han gick..och om han gjorde!
Så nu får mina kära hästar vila sig i form i två veckor, det har varit så fantastikst att få rida igen.Jag tror att när jag kommer tillbaka från min snowboard"semeter" kommer pusselbitar fallit på plats, själv kommer jag vara blåslagen efter allt åkande=)

Sanni och Chico får ridas så mycket vädret tillåter av mamma. Övade dock på gården idag med Sanni, hon gick klockrent fast det var plogar, barn och sparkåkande=)

På fredag kommer hö, sen sticker jag som sagt! Ses i januari 2010!!
GOD JULOCH GOTT NYTT ÅR!

Max ville visa sig lite..=)
tänker på allt vi gjort...
lerfläckar=)
hallååå=)

Kommentarer
Postat av: anna

Gullegulle häst vill krama och pussa..

2009-12-20 @ 18:55:53
URL: http://liksomanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0