mörk ridtur=)

Hej och hå idag var det mörkt nästan vid tretiden..fy vad tråkigt!
Blev i alla fall en ridtur idag med Mamma på pigg Chico och en Frida på ledarehästan Balder=) och jag på koko Chaplin=)
Tur att Frida dök upp när vi skulle rida för våra pannlampor hade knappt något sken då batterierna var halvkassa!
Så dag inhandlades batterier, men funderar på en panlampa som Frida har från Jula..

En sak som känns så skönt är att Chaplin är så himla glad just  nu, han är så lugn i sinnet står och myser, kelar. Han vet att matte stannar hos han nu tror jag..inga mer provridningar på han nu!

Kommentarer
Postat av: Cindy

http://www.petzl.com/en/outdoor/tikka-zipka-series/tikka-xp En sån här ska jag ha, har blivit starkt rekommenderad av min pappa och en arbetskollega att köpa en Petzl pannlampa. Det är bra kvalité för pengarna och den officiella leverantören för den franska armén ;) Vad mer kan man begära?! Pappa ska köpa den till mig för den var billigare i Frankrike än i Sverige :) Me like:)

2009-12-01 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0