nu är jag helt slut..

Ridit ett skrittpass med Chappe, det gick jättebra. Lät han bara ha långa tyglar,lite virr hit och dit men jag vet att jag inte kan begära förmycket nu. Tror vi båda har press på oss och vill göra vårat bästa,så båda måste lära sig att lugna ner sig. Sista biten övade vi lite på halter och tillslut var även skritten lite arbetsbar=)

Sedan red jag och mamma ut på Max och Sanni, Sannsa tvingades gå bakom Max igen...men det gick bättre.Max var som vanligt helt cool. Dock hoppade han ut i diket en gång vad det var för har jag ingen aning om och det har nog inte max heller för han stod i diket helt lugnt direkt efter..jaja dessa odjur...

Chicken fick en gos stund ,för han få ta det lugnt medsin hov tills hovslagaren tittat på den.

ibland måste man bara ha mysigt..

Kommentarer
Postat av: isabelle

gud vad söt han är ,

om du vill kan jag skicka nån bild :D

2009-11-19 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0